OUTORGADOS OS PREMIOS DA LUÍS TILVE 2016:
No acto de entrega dos Premios Luís Tilve 2016, que presidíu Fernando González Laxe,José Antonio Gómez GómezSalvador Fernández MoredaÁlvaro Ansias BacelarCarmen Avendaño Otero, Ana Romero MasiáTareixa Navaza GonzálezMª Xosé Rodriguez Galdo Roxelio Pérez Poza; este acordou facer públicas as propostas premiadas na edición do ano 2016, que son as seguintes:        O premio Traballo Digno desta edición é outorgado ó Movemento de Renovación Pedagóxica Escola Viva, pola súa contribución, dende 1983, á formación do profesorado e á mellora do sistema educativo.     O Premio Acción Solidaria outórgase á Plataforma Galega de Afectados pola Hepatite C, polo seu compromiso e labor na consecución do tratamento e a súa inclusión no Sistema público de saúde, así como o seu apoio e servizos ó colectivo afectado, velando polo cumprimento do Plan Estratéxico contra a Hepatite C do Ministerio.  O premio Defensa do Medio Ambiente e dos Bens Comúns, recaeu na Asociación Galega do Patrimonio Industrial, polo seu traballo de investigación, defensa e divulgación do Patrimonio Industrial Galego.       O premio Investigación e Divulgación Histórica, recalou no historiador Luís Lamela García, pola súa extensa traxectoria, dende 1987, na investigación e recuperación da memoria histórica en Galicia, fronte o esquecemento e o silencio. Achegando ás novas xeracións un coñecemento necesario para saber do noso pasado, comprender o noso presente e evitar cometer os mesmos erros no futuro.      O acto público de entrega dos premios terá lugar en Santiago de Compostela o vindeiro día 29 xuño, xoves, nun lugar e hora aínda por concretar.