Foro Claridade: Os incendios en Galicia. Un problema sen resolver
O martes 14 de novembro, en Ourense, a Fundación Luís Tilve celebrou un novo debate do Foro Claridade para abordar a problemática dos incendios en Galicia. Deixámosvos as conclusións do mesmo.
O Concello de vigo subvenciona un proxecto da Fundación e fomenta o emprego.
O Concello de Vigo, a través do programa para o Fomento do Emprego de entidades sen ánimo de lucro 2017, subvenciona o proxecto de "Investigación, recompilación e dixitalización documental do movemento obreiro en Vigo" da Fundación.
OUTORGADOS OS PREMIOS DA LUÍS TILVE 2016
O acto público de entrega tuvo lugar o 29 de xuño en Santiago de Compostela
A FUNDACIÓN LUÍS TILVE CELEBRA O SEU 25 ANIVERSARIO
A entidade, que xestiona o Arquivo Histórico do Movemento Obreiro e a Biblioteca Especializada no Mundo do Traballo, conmemora os seus 25 anos cun acto.
Nova publicación "Entre a revolución e a reforma: Cuestión agraria e asociacionismo rural (1874-1939)"
Finalizado o I Congreso Nacional sobre Agrarismo en Santiago de Compostela celebrado o pasado mes de Xullo 2009, a Fundación Luis Tilve presenta a súa publicación das actas do congreso.
A Fundación Luís Tilve ven de desenvolver o proxecto de “Organización dos novos fondos documentais do Arquivo Histórico do Movemento Obreiro” coa colaboración da Subdirección Xeral de Arquivos da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia.
CONVOCADOS OS PREMIOS FUNDACIÓN LUIS TILVE 2016
Os premios serán catro, denominados: “TRABALLO DIGNO”, “ACCIÓN SOLIDARIA”, “DEFENSA DO MEDIO AMBIENTE E DOS BENS COMÚNS” e “INVESTIGACIÓN E DIVULGACIÓN HISTÓRICA”.
"Las maestras de la República" en Vigo
A FETE-UGT, coa colaboración da Fundación, presenta en Vigo un documental que recorda a historia das mestras republicanas.
ACTO CULTURAL EN HONOR DE XAIME QUINTANILLA, EN SANTIAGO
O 6 de maio, ás 7 da tarde, no salón de actos do Consello da Cultura Galega (Pazo de Raxoi, 2º andar), celebrouse un acto en honor de Xaime Quintanilla, esquecido home das letras galegas.
Presentacion do libro "Largo Caballero. El tesón y la quimera".
A Comisión pola Recuperación da Memoria Histórica de A Coruña e o Ateneo Republicano de Galicia, coa participación do Presidente da Fundación Luís Tilve, organizan un acto de homenaxe ó autor Julio Aróstegui, coa presentazón da súa derradeira obra.

1 2 3 4 5 6 7 8           Siguiente