CONVOCADOS OS PREMIOS FUNDACIÓN LUIS TILVE 2016
Os premios serán catro, denominados: “TRABALLO DIGNO”, “ACCIÓN SOLIDARIA”, “DEFENSA DO MEDIO AMBIENTE E DOS BENS COMÚNS” e “INVESTIGACIÓN E DIVULGACIÓN HISTÓRICA”.
"Las maestras de la República" en Vigo
A FETE-UGT, coa colaboración da Fundación, presenta en Vigo un documental que recorda a historia das mestras republicanas.
ACTO CULTURAL EN HONOR DE XAIME QUINTANILLA, EN SANTIAGO
O 6 de maio, ás 7 da tarde, no salón de actos do Consello da Cultura Galega (Pazo de Raxoi, 2º andar), celebrouse un acto en honor de Xaime Quintanilla, esquecido home das letras galegas.
Presentacion do libro "Largo Caballero. El tesón y la quimera".
A Comisión pola Recuperación da Memoria Histórica de A Coruña e o Ateneo Republicano de Galicia, coa participación do Presidente da Fundación Luís Tilve, organizan un acto de homenaxe ó autor Julio Aróstegui, coa presentazón da súa derradeira obra.
Presentación da escolma de poesía de combate de Celso Emilio Ferreiro
A Fundación Luís Tilve presentou a súa nova publicación, unha escolma social do poeta Celso Emilio Ferreiro.
O Concello de Vigo asina un convenio coa Fundación Luís Tilve para o fomento do emprego
A Fundación Luís Tilve asina un convenio co Concello de Vigo para o fomento do emprego.

Acto de entrega dos Premios Luís Tilve 2012 en Vigo, o 26 de outubro.
O vindeiro venres, 26 de outubro, a Fundación Luís Tilve celebrará a sétima edición dos seus Premios, facendo entrega dos mesmos a partir das 19:30 horas no Auditorio Municipal de Vigo.
Presentación do libro "As viaxes de Pablo Iglesias por Galicia" en Vigo.
O vindeiro martes 22 de maio, ás 20 horas, na Casa do Libro de Vigo, a Fundación Luís Tilve presentará a súa nova publicación "As viaxes de Pablo Iglesias por Galicia".
I Encontro de Xubilados de UGT-Galicia
A Unión de Pensionistas, Xubilados e Prexubilados de UGT-Galicia, celebrará un 1º encontro o vindeiro 17 de maio en Santiago de Compostela.
Presentación en Culleredo de "Xaime Quintanilla Martínez. Vida e obra".
A Fundación presenta o venres 16 a súa nova edición, escrita polos historiadores Carlos Pereira e Ana Romero: "Xaime Quintanilla Martínez.Vida e obra" en Culleredo.

Anterior          1 2 3 4 5 6 7 8 9           Siguiente