CLARIDADE Nº11: Traballo e Consumo.:
A economía de mercado tende a considerar ás persoas como unha mercadoría máis, suxeita ás leis da oferta e da demanda, tanto na súa dimensión de individuo produtor de bens e servizos, como na de consumidor e usuario. Nesta temática afonda este número da Revista da Fundación, que recolle o sumario seguinte:
1. Sindicalismo para traballadores e consumidores.
Xesús Mosquera Sueiro.
2. O consumo privado en Galicia: Unha perspectiva macroeconómica.
Manoel Barbeitos Alcántara.
3. O cambio de mentalidade nas pautas de consumo.
Mª Xesús Castro Velo.
4. Renda básica de cidadanía, crise e consumo.
Observatorio Renda Básica. ATTAC. Madrid.
5. Os alimentos como negocio especulativo.
Xacobo Feijoo Lamas.
6.Augas revoltas nas rías galegas.
Olaia González Abalo.
7. Crónica dunha crise anunciada.
J. Ignacio Antonio Senovilla.
8. As hipotecas como castigo ás familias.
Amalia Ubeira Pérez.
9. Hipotecas e sobreendebedamento: por unha solución xusta.
María Queixas Mañana.
10. Traballadores e traballadoras intelixentes, consumidores activos.
FUNDECO
11. O crédito e o consumo.
Xavier Castro Rodríguez.
12. A liberalización dos servicios e o consumidor.
Manoel Barbeitos Alcántara.
13. A electricidade e outras historias sobre a liberalización.
Miguel López Crespo.
14. Trazos definitorios do consumo enerxético actual.
Rosa Mª Regueiro Ferreira.
15. O 15M. Entrevista a Fabio Gándara Pumar.
16. As consecuencias do accidente nuclear en Fukushima.
Carlos Bravo Villa.
17. O caso DSK o descuberto.
Mª Carme Brea Iglesias.
18. Algunhas notas sobre a xeografía da represión en Galicia.
Dionisio Pereira González.
19. Voume para gañar a vida.
Rocío Botana Iglesias.
20. Actividades da Fundación Luís Tilve.
21. Premios Luís Tilve.
22. Breves.