CLARIDADE. Nº 12. A empresa pública.:
A revista Claridade segue abordando os problemas de Galicia e da súa sociedade, cun novo número que cumpre a docena, pese a non vivir momentos doados para seguir adiante con publicacións como esta. Neste número se pon en valor "o público", o que é de todos, como filosofía e como valor a recuperar, para facer fronte, con máis eficacia, ós gravísimos problemas cos que nos atopamos, froito da política económica que nos impoñen dende Bruselas. O número non só aborda os problemas e os analiza, senón que tamén pretende aportar solucións. ISSN: 1886-3639 Pax: 88. Prezo: 6 €

1. Recuperámola empresa pública como instrumento de política económica no marco actual de crise?
Ramón Núñez Gamallo
2. A empresa pública en Galicia.
Manoel Barbeitos Alcántara.
3. Reducción do público, síntoma de desigualdade.
Roberto García González.
4. A modernización do sistema ferroviario en Galicia.
Xaime Barreiro Gil.
5. O ave e a política de transportes en Galicia.
Cándido Rodríguez Graña.
6. O sector público naval de Galicia.
Manuel García González.
7. ALCOA: Do público ó privado.
Pedro González Sordo.
8. GEA: Nin empresa pública, nin privada.
Manuel Daveiga Miranda.
9. Atención pública sanitaria minguante.
Xavier Martínez Fente.
10. A recesión da igualdade.
Mª Carme Brea Iglesias.
11. Momento actual da mocidade galega.
Bibiana Calvo Ares.
12. A mocidade hoxe: Unha xeración perdida?
F. Xavier Quintas Ferreño.
13. A.C.-D.C. Somos europa para o que nos interesa.
Amelia Fraga Mosquera
14. Os novos emigrantes galegos: mozos e sobradamente preparados.
Rocío Botana Iglesias.
15. Baltasar Garzón Real. Xuíz.
Xesús Mosquera Sueiro.
16. Luís Soto Fernández, o paradigma dun mestre comprometido.
Xurxo Martínez González.
17. As viaxes de Pablo Iglesias por Galicia.
18. Xaime Quintanilla Martínez.
Xesús Mosquera Sueiro.