e outras novas

Conmemoración do 1º de Maio e homenaxe a José Benito Gama.

Con motivo dos actos de conmemoración do Primeiro de Maio, o 30 de abril a Fundación Luís Tilve, en colaboración coa comisión executiva da Unión Comarcal de UGT Pontevedra, Arousa e Deza, organizaron un acto-cea para resaltar a importancia do 1º de Maio e render homenaxe ó histórico militante José Benito Gama.

Derrogar a LOMCE. Un reto educativo

O 4 de abril, ás 19:30 horas, a Fundación Celebrou un acto no Centro Cultural Marcos Valcarcel de Ourense, en colaboración co Ateneo de Ourense, no que se abordou a necesidade dunha nova lei de educación que puidese sumar a toda a comunidade educativa.

Mantente ao día!

Recibe toda a información das nosas actividades, novidades editoriais ou da nosa revista CLARIDADE actualizada e ao día.

Accede ás nosas redes sociais

Coa colaboración de: