XII Edición dos Premios Luis Tilve. Premiados ano 2017

Premio Traballo Digno otorgouse a Jesús Mosquera Sueiro pola súa traxectoria na defensa dos dereitos dos traballadores e pola súa loita na procura, precisamente, da dignificación do traballo, entregado o 12 de xullo nun acto de homenaxe a súa figura.

Premio Acción Solidaria outórdado á Asociación Amencer-ASPACE, polo seu compromiso coas persoas con parálise cerebral e outros trastornos neuro-motores dende fai 25 anos.

Premio Defensa do Medio Ambiente e dos Bens Comúns, recaeu en J. Pedro Mansilla Vázquez, pola súa traxectoria no campo de enxeñería agroforestal e, especialmente, polo seu traballo na conservación forestal de Galicia e la loita contra as pragas que ameazan os nosos montes.

Premio Investigación e Divulgación Histórica, recalou no historiador Jesús Manuel García Díaz, pola súa investigación “La depuración del magisterio nacional en la provincia de A Coruña (1936-1945)”, que recolle todo o proceso da represión dos docentes durante a Guerra Civil e a posguerra. O traballo está publicado pola Fundación Luís Tilve.