Formulario de pedido

Cesta

(Si realizas tu pedido desde fuera de la Península ponte en contacto con nosotros y te ayudamos)

Datos de envío

Mensaxe

Fundación Luis Tilve, como responsable do tratamento dos datos deste sitio web, emprega a información específica neste formulario específico para multas e servizos comerciais. Tes dereito a acceder, rectificar, eliminar, limitar, oposición e portabilidade dos datos procesados. Pode exercitar estes dereitos facendo clic nas ligazóns ao pé de páxina de calquera correo electrónico que poida ter ou contactando con nós a fluistilve@fundacionluistilve.com.
Para máis información visite a nosa Política de Privacidade.

Distribución en librerías:

A distribución do noso catálogo de publicacións para librarías pode solicitarse a:

Loxística e Distribución
Avda. Cruceiro de A Coruña, 22, baixo. 15703 Santiago de Compostela
Correo electrónico: fluistilve@fundacionluistilve.com

Custos de envío:
Ao custo dos libros, que pode consultarse no catálogo de publicacións, hai que engadirlle, en caso de envío, os custes do mesmo.

Modo de pago:
Será mediante transferencia bancaria á conta que lles indicaremos no momento no que lles chegue o pedido, coa factura correspondente.

Coa colaboración de: